Asarto - Nowa, przebojowa marka zamienników

Dziennik Gazeta Prawna

Polcan zaprezentował nowość w ofercie – markę materiałów eksploatacyjnych ASARTO. Będzie to rozwiązanie optymalizujące jakość, produkcję i marketing w stosunku do oczekiwań rynku. – Jakość jest najlepszą gwarancją pozyskania lojalności klienta, dlatego będzie naszą najlepszą obroną przed konkurencją oraz drogą do rozwoju i systematycznego wzrostu marki – zapewnia producent.


Dowiedzieliśmy się ponadto, że przed wprowadzeniem na rynek marki ASARTO zlecono przeprowadzenie testów jakości w laboratorium TÜV Rheinland, który nadał produktom certyfikat zgodności T+M. Podjęto też szereg działań mających na celu budowanie wartości marki. Zbierano opinie i rekomendacje użytkowników poprzez oferowanie produktów klientom instytucjonalnym na próbę, tak by mogli je przetestować i ocenić. Producent zapewnia, że dołożył wszelkich starań, by przy tworzeniu produktów, w trosce o środowisko naturalne, używać materiałów pochodzących z recyklingu oraz komponentów biodegradowalnych. Kompleksowo zatroszczył się również problemem odpadów, zapewniając bezpłatny odbiór zużytych tuszy i tonerów. Producent pomyślał także o oferowaniu kompletu dokumentów wymaganych przy przetargach, typu: specyfikacja techniczna produktów MSDS, karta charakterystyki, certyfikat wydajnościowy TÜV, może się też poszczycić certyfikatami ISO 9001, ISO 14001, ISO 19572, ISO 19798, ISO 24711. Niezależne testy kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych wskazały, że tonery do drukarek laserowych Samsung marki ASARTO zdobyły I miejsce. Pierwsze miejsce w testach to również potwierdzenie, że produkty ASARTO okazały się najbardziej ekonomiczne.


Marka ASARTO została absolutnym liderem testu atramentowych zamienników, uzyskując najwyższą ocenę końcową, która wyniosła średnio 9,8 punktów na 10 możliwych. Toner Asarto AS-LS1042 wystarcza na 2192 stron (średni wynik z trzech pomiarów), czyli o 692 więcej niż deklarowane 1500 stron (wydajność oryginalnego tonera). Dodatkowo spora oszczędność, bo koszt wydrukowania strony spada do 0,05 zł i jest o 0,10 zł niższy niż w przypadku oryginalnego tonera. Rzeczywisty koszt wydruku jednej strony zdeklasował pozostałych producentów.


W badaniu testowano tonery ośmiu marek: UNi-1, ASARTO, ActiveJet, Colorovo, Elo, PriNTT, Accura, MyColor. W badaniu opisano produkt w kategoriach: opakowanie, wydajność, koszt druku, jakość. Niezależny test ukazał się we wrześniowym numerze miesięcznika PC World. Produkty ASARTO już zostały nagrodzone prestiżowym godłem Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2013, wyróżnieniem nadawanym rokrocznie przez klientów. Jest to bardzo znaczące szczególnie dla nowoczesnej i dynamicznej marki, Nktóra ma ambicje osiągnąć sukces. Niezawodność ma być znakiem rozpoznawczym produktów ASARTO.