header box1Znajdź produkt
do Twojej drukarki


Zaawansowane

Najczęściej zadawane pytania

Informacje podstawowe

1. Gdzie kupić tonery/tusze/taśmy Asarto?
 
Współpracujemy z partnerami handlowymi na terenie całego kraju. Zadzwoń na infolinię Asarto - 801 500 907, a nasz konsultant wskaże Ci najbliższy punkt, w którym kupisz produkty Asarto. Możesz też wejść do zakładki "Gdzie kupić" na stronie www.asarto.pl i kupić produkty Asarto on-line, u jednego z naszych partnerów .
 
2. Jaki tusz/toner/taśma Asarto będzie pasować do mojego urządzenia drukującego?
 
Na stronie www.asarto.pl z łatwością znajdziesz produkt do Twojej drukarki. Wystarczy wpisać markę, model, typ urządzenia drukującego, jakie posiadasz. Zawsze możesz też zadzwonić na
infolinię Asarto- 801 500 907, gdzie otrzymasz fachową pomoc.
 
3. Ile mogę zaoszczędzić używając produktów Asarto?
 
Skorzystaj z kalkulatora zyskowności na www.asarto.pl. Wpisz kod produktu, swoje ceny i kupowane ilości, żeby obliczyć ile zyskasz. To łatwe.
 

Gwarancja i utylizacja

1. Czy produkty Asarto objęte są gwarancją?
 
Tusze i tonery Asarto objęte są dożywotnią gwarancją, czyli na cały okres ich eksploatacji tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego (atramentu, toneru),  natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną. Producent nie bierze odpowiedzialności za:
  • uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
  • produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner). Weryfikacja na podstawie kontroli wagi produktu, wymagana 10% wagi środka barwiącego.
2. Gdzie zgłosić reklamację?
 
Wadliwy produkt należy zgłosić w punkcie sprzedaży, przedstawiając dowód zakupu.
 
3. Czy stosowanie produktów Asarto narusza warunki gwarancji prawnych producentów drukarek?
 
Nie, stosowanie produktów Asarto nie narusza warunków gwarancji prawnych producentów drukarek.
 
4. Gdzie mogę oddać puste tusze/tonery do utylizacji?
 
Utylizujemy zużyte tusze i tonery Asarto bezpłatnie - nie dotyczy kosztów transportu. Wyślij pusty pojemniki lub dostarcz osobiście do jednego z biur Polcanu:
 
80-557 Gdańsk
ul. Załogowa 6
biuro.gdansk@polcan.pl
T. +48 58 762 06 74
 
40-585 Katowice
ul. Połomińska 16
biuro.katowice@polcan.pl
T. +48 32 257 24 89 
 
31-553 Kraków
ul. Fabryczna 20a
biuro.krakow@polcan.pl
T. +48 12 41 06 47
 
61-733 Poznań
ul. Nowowiejskiego 39
biuro.poznan@polcan.pl
T. +48 61 853 45 99
 
35-125 Rzeszów
ul. Lewakowskiego 4
biuro@polcan.pl
T. +48 17 850 42 30; 850 42 31
 
05-058 Ożarów Mazowiecki
ul. Kręta 4
biuro@polcan.pl
T. +48 22 100 88 00
 
53-609 Wrocław
ul. Fabryczna 14
biuro.wroclaw@polcan.pl
T. +48 71 344 25 06
 
Jeśli przesyłkę wysyłasz za pomocą firm kurierskich, na liście przewozowym, umieść informację : "UTYLIZACJA".
 
5. Jakie warunki muszą spełniać oddawane tusze i tonery?
  • Towar przyjmowany do utylizacji powinien być posegregowany i zabezpieczony przed wysypaniem się w transporcie (tonery) lub wylaniem (tusze).
  • Pojemnik powinien być czysty.
  • Przesyłka powinna zawierać formularz przekazania odpadów. Należy podać nazwę firmy/instytucji, która przekazuje odpad, rodzaj odpadu oraz ilość przekazanego odpadu. Jeżeli chcesz, abyśmy wystawili Ci kartę przekazania odpadu podaj: nazwę firmy, NIP, regon, adres i telefon.

Eksploatacja

1. Dlaczego nie mogę umieścić kartridża/tonera w drukarce? 
 
Upewnij się, że wszystkie zabezpieczenia kartridża/tonera zostały usunięte. Każdy kartridż/toner posiada specjalne zabezpieczenia transportowe, które trzeba usunąć przed zainstalowaniem go w drukarce. Zdejmij zabezpieczenia
i ponownie zainstaluj produkt w drukarce.
 
UWAGA! Niektóre kartridże, posiadają dwa zabezpieczenia transportowe. Pierwsze służy do mechanicznego zabezpieczenia przed wylaniem kartridża w transporcie, drugie zapobiega zapowietrzeniu zasobnika kartridża
w transporcie. Przed instalacją produktu konieczne jest usuniecie obu zabezpieczeń.
 
Upewnij się, że kartridż/toner jest kompatybilny z Twoją drukarką. Możesz w tym celu zadzwonić na infolinię Asarto
- 801 500 907. Jeśli produkt nie jest kompatybilny z Twoim urządzeniem, pod żadnym pozorem nie próbuj go instalować.
 
Upewnij się, że produkt nie ma uszkodzeń mechanicznych. Przyjrzyj się produktowi, jeśli produkt posiada wyraźne ślady uszkodzenia, nie próbuj go instalować, zainstaluj produkt wolny od uszkodzeń. Uszkodzenia mechaniczne produktu Asarto nie są uwzględnione w gwarancji produktu.
 
2. Dlaczego drukarka nie drukuje, pomimo, że toner/tusz został zainstalowany?
 
Sprawdź czy:
  • drukarka jest podłączona do zasilania
  • nie wystąpił błąd połączenia drukarki z komputerem/ błąd oprogramowania
  • pokrywa urządzenia jest zamknięta
  • zabezpieczenia transportowe zostały usunięte
  • nie skończył się toner/tusz
  • nie skończył lub nie zaciął się papier
  • bęben drukarki nie jest wyeksploatowany
  • wnętrze urządzenia nie jest zanieczyszczone
  • nie wystąpiła awaria drukarki lub produktu
3. Dlaczego wydruki są nieprawidłowe (plamy, przetarcia, nierównomierne wydruki)?
 
Sprawdź czy:
  • wnętrze drukarki nie jest zanieczyszczone
  • dysze w głowicy drukującej są drożne
  • zostały usunięte zabezpieczenia transportowe
  • ustawienia urządzenia są właściwe
  • produkt był przechowywany prawidłowo
  • nie wysypuje się toner (co może być spowodowane zawinięciem listwy WB na skutek zacięcia papieru)
  • papier/ folia, na jakich drukujesz są zgodne ze specyfikacją podaną przez producenta drukarki
4. Dlaczego pojawiają się komunikaty na temat błędów drukowania?
 
Komunikaty sygnalizujące błędy drukowania  mogą występować na skutek zanieczyszczonego wnętrza urządzenia, awarii drukarki lub produktu, drukarka nie widzi lub nie potrafi odczytać chipa elektronicznego.
 
5. O czym świadczy głośna praca urządzenia?
 
Sprawdź ustawienia urządzenia. Upewnij się, że zostały zdjęte zabezpieczenia transportowe. 
Głośna praca urządzenia może też świadczyć o jego awarii bądź awarii produktu. 
 
6. Co zrobić gdy toner rozsypie się w drukarce lub tusz się w niej wyleje?
 
W tym przypadku nie należy naprawiać drukarki samodzielnie, lecz skontaktować się z punktem sprzedaży. 
Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje punkt sprzedaży.
 
7. O czym świadczy zmniejszona wydajność produktu?
 
Deklarowana wydajność produktów Asarto jest podawana w oparciu o 5% pokrycie strony, zgodnie ze standardem ISO / IEC 19752 (dla druku czarno-białego) oraz z normą ISO / IEC 24711 (dla druku kolorowego). Pokrycie strony w większym stopniu lub np. użycie pogrubionej czcionki może zdecydowanie zmniejszyć ilość wydrukowanych stron.
 
8. Dlaczego drukarka nie widzi zainstalowanego kartridża (pojawia się komunikat o braku kartridża lub jego uszkodzeniu)?
 
Upewnij się, że kartridż został prawidłowo zainstalowany. Inną przyczyną może być awaria produktu.
 
9. Zainstalowany w drukarce kartridż komunikuje (na wyświetlaczu lub w oprogramowaniu urządzenia) całkowite lub częściowe zużycie, nie pokazuje poziomu atramentu.
 
Tego typu komunikaty to zazwyczaj skutek zabezpieczeń stosowanych przez producentów urządzeń drukujących, w celu ograniczenia funkcjonalności kartridża po zużyciu produktu, żeby nie mógł być ponownie wykorzystany. Przeważnie takie komunikaty nie mają wpływu na faktyczną funkcjonalność produktu i należy je ignorować, ponieważ bardzo często myląco informują użytkownika o dysfunkcjach zainstalowanego produktu.
 
infolinia: 801 500 907

Producent/Dystrybutor
POLCAN, Biuro handlowe: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kręta 4

  • icon1
  • icon1
  • icon2
  • icon3
  • icon5
  • icon6
  • icon7
Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies. x