header box1Znajdź produkt
do Twojej drukarki


Zaawansowane

Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie kupić tonery/tusze/taśmy Asarto?

Współpracujemy z partnerami handlowymi na terenie całego kraju. Zadzwoń na infolinię Asarto - 801 500 907, a nasz konsultant wskaże Ci najbliższy punkt, w którym kupisz produkty Asarto.

2. Jaki tusz/toner/taśma Asarto będzie pasować do mojego urządzenia drukującego?

Na stronie www.asarto.pl z łatwością znajdziesz produkt do Twojej drukarki. Wystarczy wpisać markę, model, typ urządzenia drukującego, jakie posiadasz. Zawsze możesz też zadzwonić na infolinię Asarto- 801 500 907, gdzie otrzymasz fachową pomoc.

3. Ile mogę zaoszczędzić używając produktów Asarto?

Skorzystaj z kalkulatora zyskowności na www.asarto.pl. Wpisz kod produktu, swoje ceny i kupowane ilości, żeby obliczyć ile zyskasz. To łatwe.

4. Czy produkty Asarto objęte są gwarancją?

Tusze i tonery Asarto objęte są dożywotnią gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną. Producent nie bierze odpowiedzialności za:

• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych;
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner). Weryfikacja na podstawie kontroli wagi produktu, wymagana 10% wagi środka barwiącego.

5. Gdzie zgłosić reklamację?

Wadliwy produkt należy zgłosić w punkcie sprzedaży, przedstawiając dowód zakupu.

6. Czy stosowanie produktów Asarto narusza warunki gwarancji prawnych producentów drukarek?

Nie, stosowanie produktów Asarto nie narusza warunków gwarancji prawnych producentów drukarek.

7. Gdzie mogę oddać puste tusze/tonery do utylizacji?

Utylizujemy zużyte tusze i tonery Asarto bezpłatnie - nie dotyczy kosztów transportu. Wyślij pusty pojemniki lub dostarcz osobiście do jednego z podanych adresów:

POLCAN
80-557 Gdańsk
ul. Załogowa 6

T. +48 58 762 06 74

POLCAN
40-585 Katowice
ul. Połomińska 16

T. +48 32 257 24 89 

POLCAN
31-553 Kraków
ul. Fabryczna 20a

T. +48 12 41 06 47

POLCAN
61-733 Poznań
ul. Nowowiejskiego 39

T. +48 61 853 45 99

POLCAN
35-125 Rzeszów
ul. Lewakowskiego 4

T. +48 17 850 42 30; 850 42 31

POLCAN
05-058 Ożarów Mazowiecki
ul. Kręta 4

T. +48 22 100 88 00

POLCAN
53-609 Wrocław
ul. Fabryczna 14
biuro.wroclaw@polcan.pl
T. +48 71 344 25 06

Jeśli przesyłkę wysyłasz za pomocą firm kurierskich, na liście przewozowym, umieść informację : "UTYLIZACJA".

8. Jakie warunki muszą spełniać oddawane tusze i tonery?

  • Towar przyjmowany do utylizacji powinien być posegregowany i zabezpieczony przed wysypaniem się w transporcie (tonery) lub wylaniem (tusze).
  • Pojemnik powinien być czysty.
  • Przesyłka powinna zawierać formularz przekazania odpadów. Należy podać nazwę firmy/instytucji, która przekazuje odpad, rodzaj odpadu oraz ilość przekazanego odpadu. Jeżeli chcesz, abyśmy wystawili Ci kartę przekazania odpadu podaj: nazwę firmy, NIP, regon, adres i telefon.

9. Dlaczego nie mogę umieścić kartridża/tonera w drukarce?

Upewnij się, że wszystkie zabezpieczenia kartridża/tonera zostały usunięte. Każdy kartridż/toner posiada specjalne zabezpieczenia transportowe, które trzeba usunąć przed zainstalowaniem go w drukarce. Zdejmij zabezpieczenia
i ponownie zainstaluj produkt w drukarce.

UWAGA! Niektóre kartridże, posiadają dwa zabezpieczenia transportowe. Pierwsze służy do mechanicznego zabezpieczenia przed wylaniem kartridża w transporcie, drugie zapobiega zapowietrzeniu zasobnika kartridża
w transporcie. Przed instalacją produktu konieczne jest usuniecie obu zabezpieczeń.

Upewnij się, że kartridż/toner jest kompatybilny z Twoją drukarką. Możesz w tym celu zadzwonić na infolinię Asarto
- 801 500 907. Jeśli produkt nie jest kompatybilny z Twoim urządzeniem, pod żadnym pozorem nie próbuj go instalować.

Upewnij się, że produkt nie ma uszkodzeń mechanicznych. Przyjrzyj się produktowi, jeśli produkt posiada wyraźne ślady uszkodzenia, nie próbuj go instalować, zainstaluj produkt wolny od uszkodzeń. Uszkodzenia mechaniczne produktu Asarto nie są uwzględnione w gwarancji produktu.

infolinia: 801 500 907

Producent/Dystrybutor
POLCAN, Biuro handlowe: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kręta 4

  • icon1
  • icon1
  • icon2
  • icon3
  • icon5
  • icon6
  • icon7
Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies. x